11 February 2011

My New Day..


Hari ni 11 February 2011 aku dah berjaya create blog aku sendiri.. Selama ni asyik dok tengok blog orang lain saja.. Tapi hari dah berjaya pun.. Bukan susah nak buat rupanya.. Senang saja.. hehehehe....

Hari ni jugak hari kedua aku pasang streamyx dekat rumah.. speed not bad walaupun ambil yang murah saja.. Alhamdulillah... bole la nak buat kerja dekat rumah.. almaklum laa.. cari nafkahh.. hehehe... so lepas ni x payah la nak keluar online dkt TGI SUNDAY lg.. pekerja kat sana pun dh meluat tgk muka aku ni.. hari2 p.. order minum segelas, duduk smpai 4,5 jam.. hehehe..

So, SELAMAT DATANG diucapkan kepada semua yang sudi visit ke blog yang x seberapa ni...kalau ada yang x kena or apa2 hal ja la, sudilah kiranya drop comment yang bernas lagi memberansangkan...

Semoga hari2 anda dilimpahi kurnia dan dipermudahkan segala urusan olehNYA... Aminnn..

Sekian.
..
 aku masa di autoCT

 aku masa aku kawen daaa..



No comments:

Post a Comment