13 February 2011

PENCARIAN YANG DAH LAMA BERMULA BELUM SAMPAI PENGHUJUNGNYA....

Assalamualaikum diucapkan kepada para hadirin yang singgah berehat sebentar menjenguk blog yang tak seberapa ini.. hhhmmm....


Harini hari ahad pada kebiasaannya semua orang akan bangun tidur lewat kerana harini adalah hari ahad.. tapi saya tidak... saya bangun awal... sebab bini kerja shift pagi daaa.. hehehee.. dah hantar wife pergi kerja, terus balik rumah.. selalunya bila dah hantar, mesti pergi joging dekat RnR dengan tak lain tak bukan iaitu miz salina.. akan tetapi semalam dia hantar mesej kata harini dia nak cuti sebab ada kerja, so dengan rasminya saya pun bercuti daripada pergi joging pagi ni..


Jadi bila balik rumah, masuk bilik baring2 atas katil terus.. tapi x bole nak lelap mata.. lalu mata pun tertumpu pada laptop yang berada di sebelah katil yang dh lebih pada 48 jam on x off lagi.. hehehe... tu sebab download movie.. habis tu, tunggu apa lagi... terus bangun.. lalu macam biasa, search la forum2 yang dah lama tinggal.. sebab jarang online.. payah jugak nak search balik.. sebab dah x ada dalam bookmark... bila dah search, jumpa la 1,2 forum yang pernah baca dulu... best jugak... banyak info jugak dapat harini.. tapi masalahnya, harini baca, esok dah lupa... adessss... dah tua dah pakcik ni... cepat lupa..


Tapi walau macam mana pun, mulai harini insyaAllah akan terus selalu bersama dengan forum2 ni sebab banyak ilmu ble dapat.. dan macam2 bole bincang dalam forum ni... kalau ada kawan2 yang tahu forum apa yang menarik berada di pasaran sekarang ni, boleh lah sama2 kita share sebab sharing is caring.. lebih prefer forum about financial... politik malas sikit.. hehehehe..

No comments:

Post a Comment