24 July 2011

Trip to Salak Denai

Assalamualaikum.........

Alhamdulillah cheq dah selamat sampai rumah dan baru bagun tidur sebab sampai rumah tadi cheq terasa amatlah letih dan keletihan kepala otak yang teramat.. huhu.. tapi macam mana pun, cheq berasa amat puas sekali dengan trip yang cheq dengan member2 serta hot bini cheq arranged nie.. 

SALAK DENAI.. memang puas hati.. bertolak pada 23/7/2011 pukul 9 pagi.. dengan kekuatan 2 buah bijik kereta, seramai 7 orang anggota trip, kami tiba di destinasi lebih kurang pukul 11 pagi.. bila sampai saja dekat sana, mula2 kami teruja sangat tengok sungai dengan airnya yang jernih, nampak ikan, rasa sejuk saja.. tapi bila dah check in, kami masuk ke chalet, ya ALLAH... memang teruja sangat dengan keindahan swimming pool, hutan dan chalet yang kami tempah..



Jadi bermulalah segala aktiviti yang menyeronokkan seperti skuba diving dalam swimming pool, BBQ, makan2 masak2, mandi manda, sembang2, lepak2 dan sebagainya.. tak terungkap dengan kata2.. mungkin gambar yang cheq upload ni boleh menceritakan suasana kejadian...




Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan maklumat lanjut tentang chalet ni, klik sini... cheq pun nak tumpang promote dalam blog ni jugak.. ble dapat pahala.. hehehehe.. anyway, cheq dah pun booking dorm dan chalet siti aminah 1 & 2 hb 10 ni.. nak bawak family plak.. mesti best..




Chowwww...

No comments:

Post a Comment